Timme in Engeland

Back to Engeland

Afgelopen zomer was ik op bezoek bij ‘mijn’ familie in Engeland. Toen kwam het al ter sprake. Wink vertelde me dat zij en Ned graag een derde kindje wilden en vroeg of ik dan weer hun au pair wilde worden. Het begon meteen te kriebelen en we bedachten allerlei manieren om het mogelijk te maken.

In oktober stuurde Wink een smsje waarin ze schreef dat ze zwanger was. Ze informeerde ook weer of ik au pair wilde worden maar dan wel voor een jaar. Ze schreef dat ze wist dat een jaar voor mij moeilijk zou zijn. Het was natuurlijk super leuk dat Wink en Ned mij zo graag als hun au pair wilden hebben en ik zou ook heel graag weer naar Engeland gaan. Maar een jaar dat was gewoon te lang. Ik stuurde mijn felicitaties terug en zei dat een jaar toch echt niet zou lukken.
In november en december bleef het knagen en kriebelen. In 2011 heb ik zo’n geweldige tijd gehad in Engeland, de klik met de familie was zo goed, het zou gewoon heerlijk zijn om weer te kunnen te gaan. Maar ja dan niet voor een jaar.

Inmiddels had ik een halfjaar contract bij het Sintermeertencollege gekregen. Wat was ik blij met deze kans om in een onderwijskundige functie aan het werk te gaan. Het contract liep tot 31 mei. Wat ik daarna zou gaan doen dat was nog maar de vraag. En ik wist wel wat ik het liefste zou doen…

Wink en Ned verwachtten de baby eind april. Op 4 april 2011 is Arthur geboren, eind mei ben ik toen ik naar Engeland gegaan. Ik zag een mogelijkheid. Als ik nu eind mei naar Engeland zou gaan en in september weer terug zou komen, zodat ik in het begin van het nieuwe schooljaar weer beschikbaar zou zijn voor werk. Ik besloot Wink en Ned een berichtje te sturen met dit voorstel. Hun reactie was positief! Ze hadden met z’n tweeën al besproken dat ze mij liever voor een paar maanden hadden dan een nieuw iemand voor een heel jaar. Yes!

Vorige week is het derde kindje van Wink en Ned geboren, een meisje Lara Primrose. Ze is het zusje van Arthur, 4 jaar en Lily, 6 jaar.
31 mei vlieg ik naar Londen. Er staan me weer drie heerlijke maanden te wachten bij een super lieve familie in een prachtige omgeving. Via deze blog zal ik jullie weer op de hoogte houden van al mijn belevenissen in de countryside, Oxford, Londen en alle andere mooie plekken waar ik zal komen.

Liefs, Timme

Reacties

Reacties

Marlous

Hi Timme,

Wat ontzettend leuk dat je opnieuw naar Engeland gaat.
Ik wens je opnieuw een hele leuke tijd daar.

Veel liefs,
Marlous

Frans Smeets

Leuk voor je, Timme. Have a nice time!

July en Ward Vijgen

Lieve Timme.
Nog even en dan ga je weer genieten van een superleuke tijd bij je lovely family in Engeland!
Wij volgen je natuurlijk op de voet!?????????? Veel liefs,
Mama en Papa

Joyce

Hee Timme,
Je enthousiasme spat uit je 'Back to Engeland' verhaal.
Dit lijkt me super leuk voor je en fijn dat je het zo goed kon regelen!
Ik volg je ;)

Emmy

Hoi Timme, wat een kans....terug naar waar je het zo leuk had! Hoop, dat je nu weer een heerlijke tijd hebt....Ik lees het eel....Liefs, Emmy. ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active