Timme in Engeland

Heading back home

En dan zit het er ineens bijna op. Mijn laatste week in Engeland is aangebroken, donderdag ga ik naar huis.
De afgelopen weken heb ik weer veel leuke dingen mogen beleven. Het werken in de teatent tijdens het Cornbury festival beviel goed. Vooral omdat ik de kans kreeg Razorlight live te zien. Wink en Ned hadden een oppas geregeld zodat we s’avonds samen naar het festival konden gaan.
Een week later kwam Wout een weekendje naar Londen. Op vrijdag troffen we elkaar op Marylebone trainstation. We konden slapen in de flat van de zus van Wink in Sheperd’s Bush. Het was een geweldig weekend. We hebben heel veel gelopen en heel veel gezien: Westministers, Chinatown, Covent Garden, Piccadilly Circus, Camden Market, London Tower, East Londen noem maar op. Het weer was ook nog eens heerlijk dus het was echt genieten!
Op 27 juli was Lily jarig. Ze werd zeven. Wat heeft ze daar lang naar uit gekeken. Twee dagen voor haar verjaardag vierden we haar kinderfeestje met het thema ‘My Little Pony’. Er was een ‘My Little Pony’ cake, er waren ‘My Little Pony’ slingers en natuurlijk ‘My Little Pony’ spellen. Lily vond het ‘the best birthday party ever!’ Wat willen we nog meer?
Op Lily’s verjaardag ging ook nog eens haar grote wens in vervulling: op naar ‘Build a Bear workshop’. Ook hier had Lily al veel over gepraat maar Lily wist pas wat we gingen doen, toen we voor de deur van de winkel stonden.
In de winkel kun je een knuffel kiezen (maar deze is nog niet gevuld). De kinderen kunnen ook een geluid kiezen dat de knuffel maakt en een geur. De winkelbeidende vult de knuffel dan op. De kinderen helpen door het pedaal van het apparaat met vulling in te drukken zodat de vulling eruit komt. Voordat de knuffel wordt dicht gestikt, stoppen de kinderen nog een hartje in de knuffel en doen ze een wens. Daarna maken ze op de computer een geboortecertificaat en wordt de naam van de knuffel gekozen. Eventueel kan dan nog kleding voor de knuffel worden uitgezocht.
Lily koos voor ‘Princess Celestia, een ‘Little Pony’ en koos als geluid de ‘My Little Pony’ tune. Arthur koos Minion Stuart met als geluid Miniontaal. Minion Stuart kan vijf verschillende dingen zeggen. Lily en Arthur vonden het geweldig en tijdens teatime was er natuurlijk weer een heerlijke cake.
Het eerste weekend van augustus was rustig want de familie was een weekendje weg naar een familiehotel. Maar ik had genoeg te doen en ik kon me verheugen want op woensdag 5 augustus kwam Wout voor een weekje naar Engeland. Het was een hele leuke week. De familie verbleef een paar dagen bij oma en opa en dus had ik een paar dagen vrij. We zijn een dagje naar Oxford geweest en hebben in Woodstock Blenheim Palace bezocht. We hebben door de countryside gelopen en in het naastgelegen dorpje de pub bezocht en Wout heeft kennis gemaakt met oma en opa. Kortom, de week vloog voorbij!
En nu zijn het nog maar een paar dagen voordat ik weer richting Nederland ga. Ik ga de familie ontzettend missen maar verheug me toch ook weer op mijn leventje thuis. Home sweet home!

Reacties

Reacties

July en Ward

Lieve Timme.
Wij verheugen ons enorm om je weer te zien en om ons heen te hebben. Heel veel liefs en tot vrijdag! Liefs ?? July en Ward

Ryanne

Heel leuke blog weer :)
Kan me voorstellen dat het dubbel voelt, maar weer een mooie ervaring erbij!

Benieuwd naar alle verhalen in detail xxx

Marcha

Wat leuk allemaal, Timme! Je zult ze vast gaan missen. Nog een hs fijne laatste week en een goede reis. Tot heel gauw! xxx

vico

weer een leuk verhaal, maar wat gaat de tijd toch snel, zo neem je afscheid, en zo ben je ook weer terug. Weer een herinnering die je kan koesteren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active