Timme in Engeland

Home sweet home

Het weekend van 19, 20 en 21 juni zijn we bij opa en oma (de ouders van Wink) geweest. Zij wonen in een heel groot landhuis. Dat ook regelmatig dienst doet als B&B. Het huis straalt een beetje vergane glorie uit maar de tuin is prachtig en werd op zaterdag opengesteld voor publiek. Er was een ‘scarecrow’ festival in het dorp. Voor bijna alle huizen stonden vogelverschrikkers. Nou ja, eigenlijk waren het meer poppen van stro. Zo stonden Edward Scissorhands, Tony Blair en Michael Jackson in het dorp. Helaas regende het de hele dag. Toch gingen opa, Lily, Arthur en ik op pad. We bezochten een paar tuinen in het dorp en probeerden elke vogelverschrikker te ‘spotten’. En dat alles in de stromende regen. Op zondag kwamen er mensen lunchen. Ik heb geholpen bij het voorbereiden. Het was erg gezellig!

De week die volgende was druk met ‘playdates’. Op maandag zaten er zes kinderen aan tafel voor tea. De week was kort omdat ik op donderdagochtend een weekendje naar Nederland zou gaan. Op vrijdag trouwden Pascal & Maud. Zo’n bijzondere dag wilde ik natuurlijk niet missen. De reis met de trein verliep prima. Wout kwam me in Luik ophalen. Het was super,super fijn om hem weer te zien. Vanuit Luik naar Hoensbroek en bij mijn ouders gegeten. Op vrijdag 26 juni was de bruiloft. Een prachtige dag en een geweldig feest. Ik had het echt niet willen missen! Op zondag weer richting Engeland. Op het station werd ik opgehaald door Wink’s zus en we hebben bij opa en oma geslapen. Vorige week een rustige week maar nog steeds van alles te doen hoor.


Afgelopen zaterdag ben ik naar London gegaan en mocht ik een nachtje slapen in de flat van Wink’s zus. In London waren Carla en Marcello en we ontmoeten elkaar in St. James’s park. Daarna zijn we naar Piccadilly Circus gelopen en heb ik de metro naar Oxford Street genomen. Op Oxford Street snel een zijstraatje genomen om de drukte te ontvluchten. Via een leuk pleintje kwam ik uit in Marylebone High Street. Ik heb gewinkeld en heb bij Regent’s park de metro terug genomen naar Piccadilly Circus. Heerlijk tussen de toeristen gelopen en in de vreselijke, maar stiekem toch best leuke, souvenirswinkels gekeken.
Op zondag had ik bij het metrostation Regent’s Park afgesproken met Carla en Marcello. Op Oxford Circus moest ik overstappen en ik trof ze al op het perron. We hebben samen door Regent’s Park gelopen, ontbeten en zijn toen naar Camden Market gelopen. Ik was hier al eens geweest maar vond het weer ontzettend leuk! Het was een hele gezellige dag.


Komend weekend is het Cornbury festival hier om de hoek. Ik heb zo’n tien cakes gebakken voor de teatent van school. Vrijdagmiddag en zondag ga ik helpen in de teatent en hoop zo iets van de festivalsfeer en de artiesten mee te pikken.

Reacties

Reacties

July en Ward

Lieve Timme.
Het klinkt weer superenthousiast! Maar het weekendje tussendoor voor de bruiloft van Pascal en Maud vonden wij heerlijk! Fijn om je weer even te zien, bij te kletsen en te knuffelen. Geniet maar van THE family en lovely England.???? kus van July en Ward

Jo

Hoi Timme,
Wat kun jij lekker vertellen... Ik heb er echt de beelden bij en zie dan dat je echt geniet. Dit weekend het 40 jarig trouwfeest van Wim en Irene. Jammer dat Ward en July niet kunnen, maar we zien elkaar straks een midweekje in Augustus. We hebben er in in. Nog veel plezier there. Groetjes, Jo

vico

Hallo Timme, het leest als een verhaal, zie allerlei beelden voor me als ik het lees, leuk dat je Carla en Marcello getroffen hebt. Geniet er maar van en veel succes op het schoolfeest. Hier begin ik langzaam de spullen in te pakken voor de verhuizing. Dus krijg de tijd ook wel om. nog veel plezier in England en tot de volgende keer. grt Vico

Marja

Wat heb je het enorm naar je zin meid !! Leuk je verhalen te lezen! En ff een momentje terug in Nederland voor een speciale gelegenheid. Naast het feit dat je wout weer zag natuurlijk. ????. Mooie tijd en zie jevolgende verhaal tegemoet! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active